Pazartesi, Ocak 12, 2009

1 NUMARA PUNK

Uyanıp aynaya baktığımda - bi saniye ama, öyle narsist bi insan bi insan evladı değilim, hop, kalk koş aynaya bak, "ulan yine çok yakışıklıyım heaaa, aslanım benim!". Yok öyle bi şey, çirkin de demeyelim hadi ama çemçük diyebiliriz, o biçim biriyim aslen-. Uyanıp yüzümü yıkadıktan kelli, aynada "naber len eher meher" diyen bu dallamayla gözgöze geldim, ben de yapıştırdım lafı, "Saçlar uzamış hacıııı! Uzadığı gibi artık nasıl uyumuşsan ensendekiler de baş kaldırmış ne iş?". Baktım sohpet uzayacak, taktım traş makinesini fişe giriştim cepheden. 1 numara oldu! Hayır süper anlamında kullanılan 1 numara değil, bayağı bildiğin 1 numaraya vurulmuş saç işte. Uyku sersemi, henüz afyon patlamamışken girişilen berberlik aktivitesi hezeyanla sonuçlandı böylece. Fakat madem bi kazadır oldu, dalgamıza bakalım diyebilen de bir düdük makarnasıyım elbette. Hazır elim değmişken, verdim horoz ibiğini kelleye. Sağa sola baktım, görünürde kimse yok, usulca "fak dı sistım" diye fısıldadım. Hoşuma gitti, azcık daha yüksek bir mırıldanmayla "nö füçır olm" dedim. Eh dedim madem başladık, çattım kaşları, pis pis baktım aynadaki dallamaya, "Bana mı didin, hı? Yo hayır burda benden başka kimse yok, bana mı didin aslanım! Yav bana mı didin diyorum alo!"[*]. Sonrası, sonrası 1 numara işte... Saçlar.

Hiç yorum yok: