Cumartesi, Ocak 17, 2009

BALONA GEL!

Çocukluk. Köyde anneyle aile dostu ebe-hemşire Meşküre teyzeye, kış akşam oturmasına gitmişiz. Babalar, kocalar kahvede. Anne, Meşküre teyze ve benden ibaret sosyal yapımız. Sıkılmışım heralde, artık nasıl belli ettiysem sıkıldığımı, birden önümde rengarenk paketlerce balon peydah oldu. Meşküre teyzeden hediye, vay be! Rengarenk, şişir şişir oyna. Ben eğlendikçe annemler neşeden, kopmuş(!) kahkahalar patlatıyolar gecenin bi saati evde. Şımardıkça eğleniyorum, eğlendikçe şımarıyorum, çok süperim çok eğlenceliyim sanıyorum olasılıkla. Ehe ehe!.. "Ehe" de ulan niye bu kadar eğleniyor bunlar onu anlamıyorum bir an. Du biraz büyüyeyim iyisi mi. Büyüyüyorum ve anlıyorum.

VARAN 1: Normal şartlar altında, bir çocuğun balonlarla oynaması, yetişkinleri o kadar güldürmez.

VARAN 2: Ebe-hemşire teyzelerin evinde paket paket ve rengarenk balon olmaz.

VARAN 3: Prezervatif olur!

Hiç yorum yok: