Salı, Ocak 13, 2009

İLLÜSTRASYON

Aşağıdaki toplu gösterim, bi tür portfolyodur. Gel gör ki şerrefsiz flickr pro üyeliği olmayana resimlerin büyük halini göstertmediği içündür ki, mini mini hallerini paylaşabiliyorum ancak. Ha derseniz ki; "çok merak ettim illa bakıcam", o vakit şuraya ya da buraya alalım sizi. Diğer yandan aşağıda gördüğünüz tüm çalışmalar, naçizane bendenizin, kah kendi keyfim için, bu blogda yayınlanmış eski yazılar için ve de çatır çatır piyasaya için yaptığım işlerden oluşmaktadır. Müzik de koysaymışım aslında. Müzik de yaparım. Sonra bi keresinde bale de yapmıştım. Modern bale ama, onu koyamadım. İnandın mı?
KULLANIM NOTU: Farenizin imleçini aşağıdaki gri banta kaydırıp, ya da klavyedeki sağ sol ok tuşlarını kullanarak resilmler arası geçiş yapabilirsiniz. Ayrıca ben de yapçam çok güzel resim göstertgeciymiş diyenler şurdan edinebilirler.

Hiç yorum yok: