Çarşamba, Şubat 11, 2009

Bİ KAHVE GETİRİR MİSUN?

Bir kaç doğum günümü dahi tek başıma bir dilimi ile geçirmiş bir dangalak olarak, tiramisu favori tatlımdır. Hayatta "favorim budur" kalıbını tiramisudan başka bir şey için de kullanmadım, kullanmayacağım. Şimdi kesin kouşmiyim, kullanabilirim de. Onu ben bi ara düşüneyim, haber veririm sana sevgili blogokuru insan.
Da mevzu o değil. Tiramisuyu güzel yapan bi yerde oturmuşum. Menüyü getiren garsona daha menüyü masaya bırakmdan, "bi kahve bi tiramisu" demişim. Kahvem gelmiş tiramisu beklemekteyim. E bekle bekle kahve buza kesti, garsonu çağırıp, "ee benim bi de tiramisu vardı?" diye soruyorum.
- A! Tiramisu da mı söylediniz?
- E-evet, bi kahve bi tiramisu demiştim az önce...
- Aaa!? Ben onu 'bi kahve getirir misun?' diye anladım!
Haydi buyur! O da haklı canına yanayım, birimizden biri laz, karar veremedik hangimiz?

Hiç yorum yok: