Perşembe, Mart 26, 2009

HIRSIZ OLSAN ZENGİN OLSAM

Ufak çaplı hırsızlık girişiminde bulunmayan çocuk/genç yok gibidir sanırım. Varsa, ya çok ahlaklı ya da korkak olduğundandır ki biz onlara "çok iyi insan" yahut "tam bir mal" deriz ancak demeyen insanlar da vardır elbet. Onlara da "naber moruk, nası gidiyor, bi sigara bağlasana" ya da "vaay palto yeni mi, iyimiş" deriz. Konuya bir türlü giremeyen bendeniz dallamaya da... Aa, evet, "dallama" deriz -tabi böyle olunca sürprizi kalmadı-.

Korkak olma ihtimalimi saklı tutarak 15 yaşlarımdayken çok da ahlaklı olmadığımdan eminim. Arkadaşımın sigara almak için girdiği bayinin önünde beklerken, şeytan dürttü galiba, standta duran "Jazz" dergisini paltomun içine atıverdim. Bi saniye, jazz mı!? Ama ben dibine kadar Death Metalciydim ve olasılıkla şeytan da o yüzden dürttüydü. Bendeki bu müzikal kısırlığı farketmiş olan dükkan sahibi, anında yanımda bitti kolumdan tutup kulağıma eğilerek "Bence Death Metal'den direkt Jazz'a geçme, önce Soft Rock filan dinlemelisin. Led Zeppelin iyidir mesela, sonra Pink Floyd var" demedi tabi. "Koy lan onu yerine, bi daha da görmiyim buralarda!" diyerek ünledi haklı ses tonuyla. Topuk tabi. 3 yıl önünden geçmedim oranın. Ve işte böylece Jazz kariyerim sona erdi, kaybeden Türkiye oldu, dünya oldu.

Çocuklar engellenmesin artık! Fırsat verilirse hala bi hizmetim dokunur belki.

2 yorum:

madafaka dedi ki...

küçük hırsızlık değil de mesele; market hırsızlığıyla geçinen aileler var lan buralarda. hehe.
iki sene profeşınıl olarak yaptım o işi. en son nutella çaldıktan sonra yakalandım. bir soğuma geldi, bıraktım.

Re dedi ki...

Usta o değilde bi şarkı vardı sanki böyle hırsız olsam zengin olsam diye,yoksa tam mı tersiydi?lan!?